strategisch communicatie advies

Strategisch marketingadvies

Wij voegen onze kennis en expertise graag toe aan de kennis en ervaring die binnen uw organisatie aanwezig is. Samen met u kijken we naar de belangrijkste klanten voor wie uw organisatie waarde creëert. We kijken hoe we in de klantbehoeften kunnen voorzien en welke producten en diensten we aan elk klantsegment bieden. We brengen in kaart via welke kanalen uw klantsegmenten bereikt willen worden en hoe u ze nu bereikt. We analyseren hoe uw kanalen zijn geïntegreerd en welke het beste werken. Met als doel deze te integreren met klantroutines.

Marketingstrategie

Jonge talentvolle bedrijven schieten als paddenstoelen uit de grond. Hoe staat u tegenover concurrenten die u proberen af te troeven met nieuwe producten en diensten die continu verbeteren?

Advantage Marketing & Communicatie beschikt over diverse tools om samen met u klantsegmenten te identificeren en waardeproposities te ontwikkelen die voorzien in de behoefte van uw klant. Waardepropositie worden aan de klant geleverd via communicatie, distributie- en verkoopkanalen. Wij kunnen u adviseren over de juiste marketingcommunicatie middelen en kanaalstrategie voor uw organisatie. Zodat u aan klantrelaties kunt bouwen en goede klantrelaties kunt onderhouden.

 

 

Van klant tot ambassadeur

Wij beschikken over de expertise om meer inzicht te krijgen in klantgedrag door middel van klanttevredenheidsanalyse (NPS) en het in kaart brengen van de customer journey. 

Hierdoor bent u in staat uw product of dienst zo aan te passen dat het nog beter voorziet in de behoeften van uw klanten.

Per slot van rekening is een tevreden klant de beste ambassadeur van uw product of dienst!