interim marketing management interim communicatie management

Interim Marketing Managers, Communicatie Managers en Projectleiders

Is uw bedrijf aan het groeien, maar wilt u nog niet direct vast personeel aannemen? Bent u op zoek naar specifieke marketing of communicatie kennis en heeft u zelf de competenties niet in huis? Of is een van uw marketing of communicatie managers tijdelijk afwezig als gevolg van ziekte, zwangerschap? Wilt u de continuïteit waarborgen tijdens een werving- en selectieprocedure van een vaste marketing of communicatie manager?

Dan biedt Advantage Marketing & Communicatie u de juiste interim marketing en communicatie manager of projectleider die geselecteerd is op kwaliteit en ervaring in uw branche.

Wilt u gebruik maken van ons netwerk? Vul dan het contactformulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Wij bieden een vast netwerk van professionals

We zijn er trots op dat we al jaren mogen werken met een vast netwerk van interim professionals, die kennis en ervaring hebben opgedaan in verschillende branches als: Retail, Financiële dienstverlening, ICT, Food & Ingredients, Vastgoed, Transport & Logistiek, Kennisinstituten, Zorgverzekeringen, Goede Doelen en (Semi-)Overheid.

Ons netwerk aan interim managers bestaat uit ervaren professionals, HBO/WO opgeleid en minimaal 7 jaar ervaring in marketing of communicatie management posities. Ons netwerk bestaat o.a. uit:

  • Marketing Managers
  • Brand Managers
  • E-commerce Managers
  • Online Marketeers
  • Marketingcommunicatie Managers
  • Campagne Managers
  • Communicatie Managers
  • Public Relations Adviseurs
  • Marktonderzoekers
  • Projectmanagers

De voordelen voor u op een rij

  • Een vast adres om op terug te vallen voor tijdelijke ondersteuning op het gebied van marketing en communicatie management.
  • Snel in te zetten bij verandertrajecten, incidentele projecten of structurele opdrachten.
  • Meer dan 7 jaar marketing- en communicatiekennis waar u van profiteert.
  • Wij bieden transparante tarieven en brengen alleen werkelijk bestede uren in rekening.
  • Het vergroot uw flexibiliteit.
  • Verlaag uw kosten en verhoog de efficiency.